Reklamation

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Returneres varen til webshoppen, skal varen altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og sendes til:

Kære Børn Odense
Tagtækkervej 6
5230 Odense M.

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Du har også mulighed for at reklamere i en af Kære Børns butikker landet over.

10% på din første ordre

Tilmeld dig Kære Børns nyhedsbrev – så er du altid først til at blive opdateret på nyheder, produktlanceringer, events, tips og tricks og selvfølgelig masser af gode tilbud. Du modtager din rabatkode i velkomstmailen.

*Gælder ikke i forvejen nedsatte varer, varer med "Fast Lav Pris" samt barnevogne